Végre október 12-én én is megláthattam "élőben" Dinocskát. A korábbi ultrahang-vizsgálatokkor nem lehettem ott, mert nem engedtek be. Annál inkább vártam ezt a hétfőt. El sem tudtam képzelni milyen lesz maga az élmény. Fenomenális. Szavak helyett beszéljenek a képek és hangok.

Íme a teljes, vágatlan verzió.

 

 

Talán itt tudatosult bennem először igazán, hogy a nejem gyermeket vár tőlem, a hasában egy ember fejlődik. Számomra a legfantasztikusabb az 1:27-kor és az 5:53-kor kezdődő pár másdoperces jelenet.Előbbinél a szív dobogását hallani, utóbbinál pedig Dinocska mozgolódását, kalimpálását lehet látni.

Szerző: Az Apa  2009.10.21. 17:45 Szólj hozzá!

Címkék: film uh 12.het mini opplé

A bejegyzés trackback címe:

https://azapa.blog.hu/api/trackback/id/tr681465868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása